kedilianne_ Yani gebeliğimin başından beri enfeksiyon mantar atlatıyorum ara ara Allah’a şükür bende bi şey olmadı. Sadece illet bi şey az bi dikkat etmesen tekrarlıyor günlerce kaşıntın geçmezse kötüleyebilir canım yani sana huzur vermez çok kötü olursan acile de gidebilirsin geçici bi krem ilaç verebilir sana biz şimdi sana ne desek boş olur herkeste aynı mı olur bilemiyorum geçmiş olsun