Tomrishatun Hatırladığım kadarıyla sizde uzun zamandır ANNE olmak istiyorsunuz ve ne zaman “bebek isteyenler” başlığına girsem sizin saçma sapan yorumlarınızı görüyorum. İnsanlarla dalga geçmek hoşunuza mı gidiyor yoksa Aaa bununda çocuğu olmuyor diye tatmin mi oluyorsunuz ? İkiside kötü çünkü. Bugün denk geldiğim 2. Yorumunuz bu birincisi ovulasyon testi ile gebelik öğrenilir mi sorusuydu ve evet bende gebeliğimi öyle öğrendim yani ogrenilebiliyor ama siz o posta COK SACMA yazıp insanların duygularını sömürmussunuz. Siz de evlat sahibi olmak istiyorsunuz burda hanımefendi demiş ki sivilce gebelik belirtisi olabilir mi belki bir umut verici yorum arıyor belki uzun zamandir bu çocuğu istiyor ? Gına geldi artık sizin yorumlarınızı gormekten engelledim de halen görüyorum buda nasıl uygulamaysa. Ve şunu da ekleyeyim toplumda en gıcık olduğum insan tipi sizin gibiler. Umarım hayata biraz pozitif bakmayı biraz insanların iyi niyetini umutlarını sömurmemeyi öğrenirsiniz kim bilir belki o zaman hayırlı bir evladınız olur. 🙃