Oozzlleemm Bende 37+4 haftalığım normal doğum istiyorum daha hiç sancı belirtisi yok olmasımı gerekiypr anlamadım normal istediğim için
Twobabies Oozzlleemm evet olması gerekiyor açılma için,eğer olmazsa zamanı geldiğinde suni sancı veriliyor açılma olsun diye