sedamblog baramdan sonra doktorlar greve girecek ona göre ayarla kendini. Korkacak bişe tok daha yolun başındasın. Asıl korkular hormonların tavan yaptığında başlıyor yani ilerleyen zamnlarda. Bundan sonra ki hayatın hep bebeğime bişe olacsk mı korkusuyla gececek. Analık zor, imkani olan baba olsun. 😂😂