21+5 haftamdayım henüz, bugün tek başıma bile değil bu söylediklerim annemle birlikte yazlık kışlık kıyafetleri ayırdık baza altları dolap düzenledik , sonra ben eşime sadece çorba yaptım yemeğim dünden vardı mutfakla hiç uğraşmadım bile. Gittik bir bardak çay içtik dısarda sırtımda taş taşımadım masada oturdum toplasan 1 saat etmez. Eve geldim 1 gömlek 2 tshirt ütüledim ama şuan pertim çıktı sanki. Bu yaptıklarım bütün gün ayakta çalışan hamilelerin yaptığı işin çeyreğinin çeyreği olamaz. Günlük işimi bile yapmaya korkuyorum artık. Ben 9 ayı nasıl tamamlayacağım böyle çok canım sıkıldı. Bunun üzerine de bebişimin hareketleri dünden bugüne azaldı onu da kafaya taktım , psikolojim ve bedenim çökük