Ozlem_2258 Kızlar 39+2 den selamlar . 27 nisan son tarihimiz olmazsa doktorumuz suni sancı deneyecek . Umarım bebeğim o zamana kadar gelir. Sizler doğumun başlaması İçin neler yaptınız ?önerisi olan var mı ?