Arasss6761 oyyy maşallah maşallah çok sevindim canım umut oluyo insana gerçekten psikolojik olarak çok yıprandim iyi şeyler duymaya çok ihtiyacım var 🥰Allah razı olsun kardeşim benimde ikinci hamileliğim ilk oğlumda da çok zorluklar geçirdim bin şükür 39. Haftamda doğdu bu oğlumda da aynı şey Rahim ağzı yetmezliği var bunda en başından beri biliyodum ya yani en başından beri bu psikoloji beni çok yordu hergünün korkuyla geçmesi çok zor buna da şükür inşallah benim yavrumda girmez küveze girse de az kalır inşallah 🤗