Kizlar kesinlikle kullanmaya başlayın . Ben 8 gün önce sezeryanla doğum yaptım ve gebelik öncesi hiç krem kullanmadim ilk günden göğüslerim yara oldu resmen ağlaya ağlaya bebeğimi emzirmeye çalıştım . Silikon göğüs ucu lansinoh göğüs ucu kremi aldık . Göğüs uclarima lansinoh sürüp streç çekiyorum üstüne şu an goguslerim baya düzeldi ama hala yaralardan silikon göğüs ucu ile bebgimi emziriyorum