Merhabalar kızlar ben ne zaman buraya doğum hikayemi yazıcam derken çok ani bir şekilde doğum tarihim belli oldu saatler öncesinden 😅
Normal kontrolüme gittim doktorum sancımın çıktığını tansiyonumun düşük nabzımın da yüksek olduğunu söyledi yarın sabah gel sezaryene alıcaz dedi (plesanta previa da vardı bende ama önemsenicek derece de değildi) hemen eşimle eve koşturup eve büyük bir temizliğe girdik cam kapı perde derken sahura kadar zorla bitirdik hatta sabah 9 da hastahaneye gidicektim erkenden kalkıp ütü bile yaptım 😅
Ben kan veririken bile çok korkan biriydim ameliyat günü de tansiyonum düşer kötü olurum diye bekliyordum ama okadar güçlüydüm ki ben bile şaşırdım
Benden çok eşim heyecanlı ve stresliydi evden çıkarken ilk valizi aldı hastahaneye geldi diyor valiz yok dedim nasıl valiz yok meğer sitenin önünde unutmuş😅
;
Hastahaneye gittik hemen işlemlere başlandı damar yolu falan açıldı üzerimi giydim hemen ameliyathaneye indirdiler ama rica ettim eşimi beklemelerini istedim (valizi almaya gitti) onu gördükten sonra geçtik ameliyathaneye
En ufak detaydan bile korkuyordum ama hepsi çok rahat geçti çok şükür sırttan iğne yaptılar hiiç hissetmedim desem yeridir uyuşmaya başlayınca sondayı taktılar onuda çok az hissettim ama ağrı olarak değil nabzım yükselince tekrar sakünleştirici yaptılar ameliyata dair çok birşey hatırlamıyorum rüya gibiydi 😅
Odama çıktıktan sonra çook fazla titireme tuttu karnına bastırıp kontrol ediyorlar ağrı oluyor falan diyorlarlardı benim çook az oldu korkulucak birley değildi sonda çıkarması da anlık birşeydi sn süren bir ağrıydı ayağa kalkarken ağrım olmadı sadece hafif bir baş dönmem oldu oda 30 sn içinde geçti benim için sezaryen ve sonraki süreç çook çook rahattı ama narkozu atmam çok zor oldu benim mide bulantısı ve terle atılırmış benim 6. Gün daha yeni terlemeye başladım narkozu atamadığım için de baş ağrısı yaşadım ama hayatım da böyle bir baş ağrısı yaşamadım kafamı yastıktan kaldırdığım an zonklama geliyordu ağladığım bike oldu o ağrıyla bebeğimi öpüp koklayamadım doğru düzgün yatınca geçiyor kalkınca zonkluyordu ama çok şükür bugün geçti baş ağrım
Daha iyiyiz ve toparlanıyoruz
Uzun ve fazla detaylı oldu kusura bakmayın…