mervekaya0658 onları bulunduğum yerde yaptırdım ikili uclu tarama yapıldı buradaki hastane de yapıldı sadece büyük Doğuma 30 hafta gibi gütsem diye düşünüyorum bi sağlık sorunumuz yok Allah’a şükür büyük Doğum çok uzak eşimde dışarda çalışıyor beni yılda tuttuğu icin eşim gelince gitsem o hastaneye ne olur ki acaba diyorum burda kontrollerimi yaptırıyorum