Bugün normal doğumdan spinal sezeryana dönen doğumla oğlum geldi dünyaya, bu ağrıya acı çekmeme rağmen doğru düzgün göremedim bile oğlumu. Kucağıma alamadım, koklayamadım, sevemedim o kadar zor ki. Akciğerlerinde ki suyu doğumda atamamış kendi başına oksijen alamıyordu hemen küveze aldılar en az 5 en fazla 14 gün kalıcakmış. Dua edin oğluma sağ salim gelsin yanıma bebeğim.