Kizlar dun doktor randevum vardi 36haftamdi ,00:00 itibariyle 36+1oluyoruz,bebegimin gelisimi 37-38hafta gozuktu,amma haraketleri azaldi.nstdede haraketleri az cikti,amma kilosu falan cok iyi🤲🏻Gelisimi de cok iyi,boyle durumda olanlar var mi?bu haftalarda bebegi cok az haraketi olanlar???