Ardakumsal Kızlar Bu ay hsg Cekıldım bat dün dü test Yaptım Negatif Çıktı Adet düzensizligim vardı zaten İki gündür adette olmadım sorum şu bu şekiller olup Sonra gebe olduğunu Ögrenen Varmı ? Gec döllenme olmuş olabılırmı ne zaman nasıl ögrenebılırım peki ?
Eldgrn Ardakumsal valla benimde düzensiz adetim uygulama üzerinden takip ediyorum yıllardır 6 gün gecikti bekliyorum yinede
Tomrisannesi Ardakumsal canım adetim gecti 10ncu gün testte hafif cizgiyle öğrendim adetim hep düzenli olurdu hergün test yaptım o yuzden hep cıkmadı sonunda 10 ncu gün cıktı . Rabbm gönlüne göre versin 🤲🏻 incir cok yedim öle hamile kaldım .🌺
Melisaekr Ardakumsal Benimde gec dollenme oldu reglim geçtikten 7 gun sonra kanda test yaptırdım negatif sonuc aldım 4 gun sonra tekrar kanda test yaptim doktor bile cok kucuk bisey bu demisti 11 gun sonra bile zor gözüktü insallah sende hamilesindir😻
Eldgrn Ardakumsal yapmadım adet olacak gibi hissediyorum şuanda zaten de test aldım ama yapmaya korkuyorum çünkü şuan bile olacak gibi hissediyorum
Japonkirazcicegi Benimde 4 gün gecikti gebelik testi yaptım negatif, doktora yazdım yumurtlama günümü sordu 18. Günde tekrar test yap dedi
Japonkirazcicegi Bende geçen ay çekindim canım yumurtlama günlerimi takip ettim bugün tam 15 gün oldu 3 gün sonra test yapıcam göğüs hassasiyeti birde kasıklarıma arada ağrı giriyor başka bi belirtim de yok
Ardakumsal Japonkirazcicegi ben Yumurtlama günlerini takıp etmedin ama 3 günde bir iki günde bir ilişki oldu onun ıcın takıp etmedim
Ardakumsal Eldgrn bi kac gün daha bekle istersen o zaman yaparsın testi Peki siz hsg cekmısmıydınız Aksıne ben cok rahat hisediyordum ilk defa rahat bır test yaptım oda negatif cıktı
Ardakumsal Tomrisannesi amin saol canm dua Edermısınız bu hayırlı günde Rabim Kımsenın kucağını boş bırakmasın benmde kucağımı boş bırakmasın inşşalah 🙏 6 gün sonra tekrar test yaparm die düşünüyorum
Tomrisannesi Ardakumsal Çokca Aminnnn🤲🏻🤲🏻 incir ye canım gercekten yumurtsların çalışmasın birebir..Rabim hayırlı evlat nasip etsin inşallah dua edeceğim 🤲🏻 🤲🏻
Ardakumsal Melisaekr ayy amin inşşallah çokça dua eder dua beklerim yanı hemen hemen adeten 12 gün sonramı pozitifi gördünn
Melisaekr Ardakumsal evet canım inşallah seninde öyle olur Allah kucağını boş bırakmasın ama olmazsa da üzülme lütfen, ben de tam 1 yıldır çok bekledim her ay ağlardım ama Allah nasip etti çok şükür inşallah sana da nasip eder 😻🌼🖤
Ardakumsal Melisaekr cok saol cnm benım bende 1 ay sonra 1 yılım bıtıcek rabım yüzümüzü güldürür inşşalah 💕🙏
Melisaekr Ardakumsal İnşallah seni çok iyi anlıyorum ve dualarım hep seninle beni de bilgilendir hamileysen buraya yaz olur mu☺️🖤