Aybuke2 kckelf123 unisex diyolar ama bende oğluma koyucam bana erkek ismi gibi geliyo bence kız ismi değil
edis22 kckelf123 erkek. Cun benim dogacak bebegims erkek ve gorumcem kayra koyun demisti😏 bi komsularinin erkek cocugunun ismiymis
Deletedmom52620 Bana erkek ismi geldiği için bende kızımın adını Sayra Nas koydum 😂 çocuğum 1 hafta isimsiz kalmıştı