Baharadaldustuuu Nskyhn şaka bir yana ınstgramdan bakıyorlar ultrason resmine ücretli 30 TL ona baktırdım erkek dedi hepte çıkıyormuş dedıkleri duydunz mu böyle birsey
balarisianne42 15+5 de banada %99 kız dediler değişecek diye korkuyorum 🙈buradaki değişenleri okuyunca Bi telaş oluyor ister istemez
Kubradgr izobellaaa-_- orada bir tane daha doktor varmış ikisi arasında kararsız kaldım paketi kaç haftada satın aldınız birde nakit olarakmi ödediniz direk
izobellaaa-_- Kubradgr evet bir de kadın doktor var onarsa gittim ama ben Taner beyden memnun kaldım çok naif ve kibar 😀 evet yani tek çekim yaptık karttan
Kubradgr izobellaaa-_- çok teşekkür ederim cvp verdiğiniz için kaç haftada aldınız paketi sanırım ben o bayana gidicem taner beyde öğrendim ama bayandan devam edicem
izobellaaa-_- Kubradgr neden kadın ben birincisinde kadına gittim hemen sonra Taner beye yani ilk aylarda falan aldım evime yakın diye direk orayı tercih ettim