ikramomm Ay arkadaşlar var mı binen bazen bir iki tur atıyorum keyfim yerine geliyor zararı yok diye düşünüyorum 😂🥰
Mikmikbuk ikramomm Erken haftalarda ortalama 50 km hızla bişi olmaz. Ben yine çekinirdim, düşersem yavruşum var bu sefer.13 yaşından beri mobilet/scooter kullanıyorum. 9.ayınızda 150 km hızla basmadığınızı düşünüyorum😂
Irnasatka ikramomm işimiz gereği hergun biniyorum boyumdan büyüklere bile bütün lakalarada giriyorum bişey olmadı bu zamana kadar 25. Haftaya geldik sapasağlam iki turdan hiç bisey olmaz 😂
Kubgkm ikramomm eskiden köylerde doğurmak için at arabasına binerlermiş bu yöntemle doğum yapan çok olmuş biride babaannem 😂 yani diyeceğim o ki dikkat et canım 😀
2bebetoluanne ikramomm Kız dikkat et 😂 bende köye gidince bayramda atv binmek istiyorum atv’miz var, eşim asla binemezsin diyor 😂 Annem sakın kızım diye her gün tembih ediyor 🙈 Cesaretini kutluyorum ☺️👋🏻
ikramomm Mikmikbuk yok zaten orta hızda gidiyorum 😂tabikide tedbirimi ona göre alıyorum karnımdakini de düşünüyorum 🥰 tabikide o göbekle zaten ona binemem herhalde 🤪😂
ikramomm Irnasatka ahaha😂 valla o iki tur bile yetiyor keyif almama fazla binsem bu Sefer pişmanlık duyardım 😂
miracle87 Bir şey olur veya %100 bilgiliyim diyemem ama tıngır mıngır risk gibi bence eşimin amca kızı 1kalp durması 2dusuk yaşadı işleri nedeniyle motorsiklet le gidip geliyorlardı neden riske atayim bebemi der ben olsam binmem
ikramomm 2bebetoluanne ATV de riskli aslında çünkü sonuçta arazi arabası gibi bişey bencede binme 🤪 emin olalım ki benden hızlı ve saatlerce her gün binen vardır benimki keyif işi umuyorum ki bişey olmadan böyle devam eder 🥰