Birumuttur 8 haftalık hamileyim kabızlıga çözüm bulamıyorum . Duphalac kullanıyorum . Pilates yapıyorum her gün yürüyorum bir saat ama faydası yok . Suyu da çok içiyorum . Kan değerlerim de normal ve buna rağmen bel bölgem kalınlaştı şiştim yani
busrafsar Kuru kayısı ye hatta aksamdan suya koy bir kaç tanesini sonra suyu iç kayısıları ye Bana biraz iyi gelmişti