Glcn211 Kullandığım Demir ilaçlarından afedersiniz ama aşırı kabızlık ve gaz sorunu yaşıyorum yediğim içtiğim hiçbir şeyin de faydası olmuyor aranızda benim gibi olan var mı 😒
Hellobabyyyyy Glcn211 ben de Demir hapından kabızlık çok yaşıyordum 2 haftadır geceleri mesela saat 3 gibi içiyorum onun öncesi 2 saat de bir şey yemiyorum aç karnına içmiş gibi oluyor ne miğde bulantısı ne karın ne de kabızlık yaşadım bir fikir de aç içiyorsanız tok karnına deneyin ben gecede buldum çareyi