Hanımlar 35+2 haftalık hamileyim,bebiş erkek 🥰beni gören göbeğin düşmüş 2 haftaya kalmaz doğurursun diyor. Bikaç gündür de bebeğin başı çok aşağıda,idrar kanallarıma inanılmaz baskı yapıyor,yürürken filan zorlanıyorum,sizce de erken doğum olur mu?
Bi de şeyi duydum bugün 😅 sırtın dik olacak şekilde yere oturup ayaklarını düz uzatıyomuşsun,bir ayağını diğerinin üzerinden geçirebiliyosan daha doğuma var demekmiş ama geçiremezsen doğumun yakın demekmiş.
Doğru mu?