Gnc27 Merhabalar 36+4 teyiz..bu haftalar mide bulantısı normal mi acaba ? İnternete bakınca doğum belirtisi vs yazıyor 😵💫
linamom Gnc27 benim de geçen bulandı durduk yere 35. Haftadayız ama erken doğumla alakalı olacağını sanmıyorum bebekler büyüdü ve mideye baskı yapıyor artık
zeynepp1 Gnc27 35+4 bende iki gündür yaşıyorum hu durumu tansynm falanda düşüyor iştahım kapandı hiçbrşey yiyesim yok
Ebrsvsclk Gnc27 ya bebek büyüdükçe mideme baskı yapıyor sanırım, ondan dolayi bulanti gibi oluyo ama kusma olmuyo
Gnc27 zeynepp1 hadi ya benim de şeker düşüyor bazen tansiyon düşüyor ..şimdi mide bulantısı ..oy oyyy😫
linamom Gnc27 çok haklısın canım artık son zamanlarımız ben de en ufak bssyde doğurcam galiba diyorum ama sancı falan yok yani telaş ediyor insan rabbim zamanında hayırlısıyla sağlıkla gelmeyi nasip eylesin bebişlerimizi 🙏
Zeliha_Enes1 B12 eksikliği çıktı bende baş dönmesi mide bulantısı vardı ilk zamanlar bile çıkar mamıştım 🤷♀️ 31+2 haftalıpım