Dilaraaasrcc 13 haftalık gebeyim çağla canım istemişti şuanda yiyorum ama zararlımıdır ona göre fazla yemiyeyim
aylinpalaa Dilaraaasrcc neden zararlı olsun ki? Herşeyin fazlası zarar kararında yediğiniz sürece sorun yok
Fatma-onal Dilaraaasrcc ye gitsin ben poşet poşet yiyorum ekşi olunca mide bulantımı da alıyor yarasın bebişe 🥲
Merve201119 Dilaraaasrcc bende bugün biraz fazla yedim sadece ishal yaptı ve mide kampına sebep oldu aşırıya kaçmayın derim
mgcyldz Dilaraaasrcc ay ne alaka çağla meyve sonuçta valla hafta sonu belki 20 adet yemisimdir hiç de bakmadım :/
Dilaraaasrcc Arkadaşlr niye bu kadar yadırgadınız 😂 bende normalde takılmam böyle şeylere ama internette okuduğum için burda sormak istedim yani