Hellobabyyyyy Kızlar sizce emzik almalı mıyım? 0-6 ay yeni doğana emzik verilmeli mi hastane çantasına konmalı mı ne diyorsunuz?
GamzeBaz Hellobabyyyyy bnm bebegm 3 aylık gecenlerde aldım emzik tuttu Philips avent ultra airi bnce büyük rahatlık uykuya gecisi kolay olur
Bayancorek Hellobabyyyyy ilk 2 ay kullanmayı düşünmüyorum ama yine de alacağım bende ultra air modelini 3. ay sonrası için, memmuniyet yüksekti çevremdede. 🌸
Tazeanne0134 Hellobabyyyyy valla ben koydum ama çok çok 1 ay emdi oğlumda şimdi kızım olacak onada alacam bakalım ne kadar emecek ya da emecek mi ve hiç meme reddi yaşamadım asla
Mrvsmt2502 Hellobabyyyyy Bayancorek 12 günlük taze anne olark yorumumu paylaşmak istedim. Almıştım hastane çantama koymadım ama yeni doğduğunda tek bildiği refleks emmek olduğu için 2 gün boyunca her uyanık olduğunda emdi artık göğsüm yara olmuştu sızlıyordu eve gelir gelmez verdim ilk verişte aldı artık bir tık rahatım . Keşke çantaya koysaydım diyorum
bsraaktan Bende aldım hastaneden eve gelince direk vericem ağzına büyük rahatlık olacağını düşünüyorum birde anne göğüsüne yakın ya belki meme reddi yapmaz
derin1467 Ben de avent emzik aldim. Kizim 4 aylik emzikle rahat uyuyor.annem emzik verme taraftari degildi kizim dogdugunda ama baktik surekli agzinda meme olsun istiyor basedemeyince kendisi verdi emzigi.😃
Gorkeminannesi Hellobabyyyyy ilk iki üç gün vermeyin size alışsın gogsunuz de emzirmeye alışsın (ilk cocuksa) ondan sonra verebilirsiniz ben ikinci gün verdim sonra butun gun uğraştım göğsümü alsin diye
Mrvsmt2502 Hellobabyyyyy hayır yaşamadık zaten acıkınc emziğede kanmıyor atıyordu ben yinede sarılık olmasın diye en fazla 1.5-2 saate emzrdim aralarda emzik verdim
drytcvkarsln Hellobabyyyyy aventi evime sokmam biberonları herşeyi koku yaptı aman aman 🙄 emzikte chicco kelebek model kullandık damaklı
aysenurtc Hellobabyyyyy bebeğim 3 aylık 1 hastalıkken emzik vermiştim ama şimdiki ben olsam vermezdim şimdiki aklım olsa emdikçe süt çoğalıyor emdikçe bebek de rahatlıyor hastanede emzik vermeyin zaten sık sık beslenmesi lazım çünkü sarılık olmaması için
Gzm-- Hellobabyyyyy hastanede degil de 40i ciktiktan sonra vermistim ben ilk kizima.ilk gunler icin vermeye gerek yokki zaten hep memede olacak.ama sonrasinda ozellikle calisan anneyseniz emzik vermek mantikli olacaktir.
ozgese-s Hastane çantasına gerek yok ama emzik kurtarıcım oldu çünkü oğlum kolik emzikle birazda olsa sakinleşiyor ☺️