Butterfly__ Hamilelikte lustral kullanan var mı ? Kaç mg lık kullanıyorsunuz ve kaçıncı ayda başladınız
benimmdunyamm Butterfly__ benimde anksiyete ve kaygı bozukluğum var ama ilacı bıraktım ben kullanmıyorum zararlı diyorlar siz kullanmamayi denediniz mi
Eczacianni Butterfly__ doktorla konuşmadan asla ilaç almayın. Ben pskiyatristime yalvardım ölmek istiyorum nolur bana ilacımı geri verin yada başka ilaç kullanayım diye asla dedi emzirmen bitene kadar da kullanmayacaksın dedi çok ağır bi depresyon geçiriyordum o yüzden mutlaka doktorla konuş
Annebebek34 Canım ben farklı bi marka antidepresan kullanıyorum doktor 25 mg önerdi hamile olduğum için
Butterfly__ benimmdunyamm ben 16 haftalık hamileyim şuana kadar hiç kullanmadım ama çok zorlanıyorum kullanmayı düşünüyorum bu kadar strese girmekte zarar bebeğe
Annebebek34 Butterfly__ ben 3haftadır kullanmak zorunda kaldım 18 .haftadan neri ilacın iami Selectra
Butterfly__ Eczacianni yok asla öyle bir şey yapmam bana psikiyatristim lustral yazdı ama kullanmadım karar veremedim henüz kadın doğumcumda psikiyatrsitimde yaşadığım stresin bebeğe daha sıkıntı verici bir şey olduğunu söylediler
Eczacianni Butterfly__ eğer doktor onaylıyorsa tabiki kullanın :) benimki izin vermemişti doktordan doktora çok değişiyor işte
Eczacianni Butterfly__ eğer doktor onaylıyorsa tabiki kullanın :) benimki izin vermemişti doktordan doktora çok değişiyor işte
Butterfly__ Eczacianni teşekkür ederim yinede uyarınız için :) siz nasılsınız şimdi kaç haftalık oldunuz
Sedosecos Ben ilk gebeligimde dr onerisiyle prozac kullandim cok şükür bebegimde bi sıkıntı yaşamadım suan 2.ye hamileyim yine cok kotu durumdayim 14.haftayim gidip dr a danisip kullanmayi dusunuyorum bu streslr bu bebegi nasil buyutucem yasayan bilir