tokmak_gamze Arkadaslar 6 aylık hamileyim ve felaket disim agrıyor karanfil yagı aldım kullanıyorm sizce bebege bi zararı olurmu yada gebeyken dis cektireniniz oldumu
Zeynepgl tokmak_gamze evet çektiriliyor canım iltihap kapması daha kötü tehlikeli şuan tam ayındasın yaptırmak için kanal dolgu çekim hepsi olur bebeğe hiç bir zararı yok bunların ben yaptırdım ☺️ Geçmiş olsun çok 🌸
tokmak_gamze Ya iki disciye gittim cekmediler bebege zararı olur diyolar kabul ediyomusun bunu göze alıyomusun diyolar disimin agrısındanda duramıyorum napıcam bilmiyorm acıkcası elimde kadın dogum doktorundan izin kagıdım olmasına ragmen cekmiyolar