Acemianne9 Benim ilk doğumum mayısın 12si baya terlemiştim sıcak basıyordu ama ayaklarımı hiç çorapsız bırakmadım zaten ayağımdan hemen soğuk çekerim gaz yapar.. Atlet olaraksa kısa kollu üstüne nasılsa uzun giydireceksiniz ama direk kıyafetse ilk doğduklarında üşüyorlar 😊