Kubraayy valla bilmiyorum ki canım ilk gebeliklerde düzenli hissetme biraz geç olabiliyormuş ya hiç doktoruma da sormadım açıkçası. Ben de dün sadece 2 kere hissettim ama hayatımızın temposu onları da etkiliyor. Eğer fazla hareketliysen çok görülüyorsa onun da hareketi az oluyor. Ama benimkinde çok hıçkırık var hareket etmese bile onları hissediyorum şu an yazarken de hıçkırıklarıyla birlikte yazıyoruz 🤭😄