Naime Tatlım ben dün sırf bu yüzden doktora gittim karnım sertleşiyodu taş gibi oluyordu tam 20 haftalığım bende doktora anlattım senın haftanda normal bir durum deil açıkcası korktum dedi sonrada muayene oldum bebek gayet iyi çok şükür hiç bir sıkıntımız yok boyumuz ve kılomuz fazla maşallah.. idrar tahlili yaptır enfeksiyondan olabilir dedi.. gazdanda olurmuş gerçektende bende aşırı gaz ve kabızlık var..Ama bu konuyla ilgili bizim haftamızda olan çok kişi post açtı normal bence..için rahat etmiyorsa git bi görün bu durum cok kişide var