Allah aşkına biri bir fikir versin bebegim ikiz premetüre dogdular yeni aldım hastaneden biri emiyor mama içiyor digeri içmiyo meme asla emmiyo onu gectim biberon bile istemiyo zorla içiriyorum bogazında kaldı napcaz boyle 40 ml içmesi lazım mutkka her beslemede 30 falan zor zor içiriyorum sizce napmam lazım başına boyle birsy gelen nasıl oldu naptınız lütfen fikir verin hep boyle mi olcak beslenme vakitleri korkulur rüyam oldu resmen