Keyfinize bakın , kilo almak hayatımızın hiçbir döneminde bu kadar normal olmayacak :) herkesin yapısı çok farklı ben hayatım boyunca kiloma çok dikkat ettim , çok kolay kilo alan bi yapım var . Hamilelikte özgür bıraktım kendimi aslında sağlıklı beslendim canım ne isterse az az yedim keyfini çıkardım çünkü her türlü kilo alacağımı biliyordum yapı olarak bari keyifli keyifli geçireyim dedim ve şu an 37.Haftaya +20 kg ile giriyorum :)) Doğumdan sonra spor vs ile eskiye döneriz , yeterki stressiz keyifli geçirelim bu günleri , sevgilerr 🤍