Dilandemirrr Kızlar bebek çok toplanıp kasılıyor karnım çok şertleşiyor sürekli oluyor doğum belirtisi mi ki bu acaba ilk gebelik hiç bilmiyorum 🤷♀️
eso14 Dilandemirrr benimde öyle canım ve geçen gün nst de hem sancım hem kasılmam çıktı. Doktor suyun yada nişanın gelirse sancın artarsa hemen gel dedi 😂
Dilandemirrr kayraninannesii hastaneye gitsem mi yarın sabahı beklesem mi acaba 🤦🏻♀️ Sadece kasılma var sürekli sık sık nişan ve su yok
Leylasiva21 Dilandemirrr önemli olan 15 dakika da bir olmasi ve uzun sürmesi. O şekil olduğunda bebek büyüyor yer acıyo kendind
Dilandemirrr Leylasiva21 sürekli oluyor uzun sürüyor 🤦🏻♀️ Sabaha kadar beklesem mi hastaneye gitsem mi yarın randevum var ama duşta aldım yok çok kasılıyor
Fatma-onal Dilandemirrr hastaneye gidin bence eğer doğum değilse bile rahat uyursunuz riske atmayın belki doğumdur
Pinos-161 Dilandemirrr benimde dün oldu 37+6 da cok sürekli toplanıyordu bir yere bel agrısı da vardı uyudum bir saat kadar eşim belime masaj yaptı geçti sonra ama cok sık olmustu ve cok agrımıstı biraz daha bekleyin devam ederse gidersiniz
Dilandemirrr Fatma-onal biraz daha bekleyip öyle yaparım olmadı duruma göre sadece kasılmayla gidip doğuran oluyor mu acaba ah bu ilk hamilelik tecrübesizlik cok zor 😅
Bursaspor16 Benimde aynı ya kasılıyor karnım yarın 37+4 olcam hastane dibimde ama ne su ne nisan hiç bi şeyim gelmedi gitsemmi bilemedim 🙄
Dilandemirrr Bursaspor16 evet ya yarına randevum var bekliycem galiba düzenli mi kasılıyor sizin de karnım taş gibi
Bursaspor16 Dilandemirrr dakika tutmadım birazdan duşa gireyim diyorum devam ederse dakika tutup hastaneye giderim 33.haftadada böyle oldu hastaneye gittim 1 cm acılmam vardı serum taktılar ciğer geliştirici vurdular bu zamana kadar geldik şükür 🙄