Ozde123 valla bende sordum burada daha önce kimse yanıtlamadı kardeşim , ben geçen hafta bime gelen hava nemlendiriciyi aldım , gayet güzel (240tl) bende çok araştırdım 1500 TL olanda da kötü yorum var 300 TL olanda da , bende o sebeple uygun fiyatlı aldım