Merhaba kızlar bende kan verdim 63,7 çıktı beta . Kanı dün verdim kaset testi bugün yaptım. Adetim 4 gün geçti 3 defa kaset test yaptım 3ü de çıkmadı negatif . Tek çizgi o çizgiler de yarım kalıyor ![çıkmıyordu]tam . Kanda var idrar yok varmı başına gelen?!