Bende normal doğum istiyorum canım kesi gerekli olursa yapılıyo uyuşturma oluyo mu bilmiyorum ama ben şöyle duydum doğum acısından sen o kesinin acısını hissetmiyomuşsun zaten kesiyi son anlarda bebeğin kafası göründüğünde çıkmaya zorlanıyosa eğer hem senin hem onun için sağlıklı olsun diye yapıyolar bebek çıkıncada dikiyolar o dikişlerde 1 hafta 10 gün gibi bi sürede geçiyomuş ve şöyle bişey var normal dogumda rahim dağılır gibi bişey yazmış bi arkadaş az önce okudum ama unutkanlık çok bu aralar 😊 evet rahim dağılır ama kendini toparlayabilen bişey 20 gün 1 ay gibi sürede dogumda ne kadar genişlerse genişlesin toparlıyo tabi bi işlem gördüğü için eskisi gibi sıkı olmayabilir ama öyle kalmıyo hatta darlaşıyoda.Normal dogumda daha çabuk ayağa kalkarsın ve rahat hareket edebilirsin sadece kesiden dolayı bol şeyler giymen gerekir ama sezeryanda hastanede bi gün fazla kalıyosun seni yürütüyorlar eğilip kalman yatman hareketlerin daha zor olur ve karnında dikişlerin olduğu için ona göre giyinmen gerekir normal dogumda böyle şeyler yok doğum sancısı çekicen ama kimse vücudunun kaldiramicagi bi acıyı duymaz korkma doktor gerek görürse tabiki sezeryan ama görmezse normal yap derim korkma tercih senin tabi sen kendi vücudunu ruh durumunu bilirsin mesela ben sezeryan dan epidurallerden falan korkarım ve kendimi tanıyorum öyle olurda fiziksel zihinsel zor toplanırım onun için ne kadar acı olursa olsun bebeğin benim sağlığımı tehdit edicek bişey olmadığı sürece ne sezeryan ne de suni sancı istemiyorum ama bu sende tam tersi olabilir Allah hepimize sağlıklı kolay doğumlar nasip etsin 😊