Kızlar bebek bezi olarak hangi markayı kullanıyorsunuz? Biz bi ara şu bimde satılan jenny miydi neydi ondan kullanıyorduk ekonomik ama pişik sorunumuz oldu bizim, şuan bezsiziz kısacası 🤠 hem buradaki ilk bebişini bekleyen anneler de fikirlenmiş olur burada yazılanları okudukça:)