Kızlar bu devlet hastanesinden randevu alırken ne diye aldınız ya. Perinatoloji diyorum riskli gebelik için bakılıyor ve doktor yönlendirmesi gerken diyo 182. E riskli gebelik yok. Normal bu randevu alicam yani . Antenatal polikliniği diyorum o hangi hastanede var göremiyoruz diyorlar. Zaten mhrsde de öyle Bi bölük çıkmıyor doktor bana bu iki polikliniğin ismini yazdı elime verdi .eee . Allah aşkına siz nasıl randevu alıp cektirdiniz devlette . İstanbul Anadolu yakasından yazıyorum