Gllklncc Cansukeskin istirahat önerip ilaç tedavisi başlıyolar erken doğum olmasın diye canım doktorun ne önerdi
Aylaaykhan kayaa0 Merhaba. Geçmiş olsun. Kaç mm idi? 26 cı haftadan sonra dikiş yapmıyorlar diye duymuşdum da
Kumpr Cansukeskin umarım öyle olur. Sürekli yatmanız gerekiyor ev işi vs yapmayın. İhtiyaç dışında kalkmayın yataktan haftanız kötü değil kaç kilo bebiş
Cansukeskin kayaa0 bişey yapmadı bende yaklaşık 20. Haftada öğrendik şuan 32 yim araştırıp bişey bulamıyorum acaba erken doğum olur mu diye
kuzeymomsss Kumpr bende 35ken 24mm çıktı o haftaya kadar bir sıkıntı yoktu. 29 nisan da doğumum var, 1 cmde açıklığım. Sürekli yatıyorum sadece kahvaltı hazırlamak için kalkıyorum bir sıkıntı olur mu acaba😕
kuzeymomsss Kumpr anne karnında ne kadar kalırsa o kadar iyi diye düşünüyorum. 37ye bile erken gözüyle bakıyorum çünkü, bazı sebeplerden dolayıda o tarihe aldık. Bu konu hakkında bir bilgim olmadığı için sormuştum
Kumpr kuzeymomsss 37 haftadan önce doğum yapan nice anneler var bebekleri gayet sağlıklı, kilosu falan iyiyse gönlünüzü ferah tutun yeterince gelişimini tamamlamıştır bebeğiniz ♥️