Berivanmuhammed arkadasım kullanayım mı doktorun verdıgı ılacı dıye demıssın ya 2 cahil bende dahil bunlara senı yanlış yonlendırsek burda bu sekılde güvenme senın ve bebegınİn sağlığını en ıyı doktorun bılır suna ıstınaden söylüyorum doktorumun verdıgı ılaca eczacı bı dünya laf soyledı bunu mu vermıs sıze bu yanlış ıste ılac fırmasını aradı bu degıl bır dıger ılac falan bır ilacın 3 secıdı varmış aynı gebelık mıgde yanması ıcın kullanılan bana digerını vermeye çalıştı bunu yapan eczacı fılm gıbı dımı dedım doktorun verdiğini alayım danışayım degıstırırım doktoruma gosterdım eczacının vermeye çalıştığı asıl mıgde asidini ıyıce yükselten ılacmıs yanı derman ararken daha fena olucaktım bu yüzden çok kızdım yoksa bebek sızın sağlık sızın ıstersenız hıc kullanmayın siz bilirsiniz ama burada bu sekılde tamah etmeyın lütfen ben sizce doktorun verdıgı ılacı kullanayım mı demenıze ıstınaden yazdım