mericherry Kızlar gebelik şekerim çıktı malesef, moralim bozuldu. Şeker canınız istediğinizde napıyosunuz acaba nasıl karşı koyacağım bilmiyorum. Meyve bile riskli deniliyor.
RabiaEylul mericherry Benimde cok moralim bozulmustu aglamistim hatta🤦♀️ Alisiyor insan ben diyetle kontrol altina aldim cok sukur. Hergun 2-3 tane meyve yiyebiliyorum sorun olmuyor ama tabi uzum muz kavun gibi cok tatli meyveleri yemiyorym. Elma cilek mandalina yiyorm. Sekeri en cok artiran seyler patates pirinc ve beyaz unlu yiyecrkler. Bunlara dikkat edince tabi abur cubur da yemeyince yukselmiyor. Insallah kolay olur sizinde alisma surecinz
Fasulyem2 mericherry insan alışoyor cnm zamanla benim de başlarda moralim çok bozuldu diyet yaparken zorlandım ama sağlıklı beslenmek iyi geldi. Hatta kilo bile verdim. Moral oldu bana:) Evde ölçüm yap takip et. Ben şu an insulin kullanıyorum hem de diyet yapıyorum arada bi kaçamak yapıyorum sütlü tatlı iki üç kaşık yiyorım yükseltmiyor arkasından şekeri dengelemek için yoğurt yiyebilirsin ya da yürüyüş yapabilirsin.
RabiaEylul mericherry Benim cok yuksek olmadigi icin sorun olmuyor ama eger tatli yiyeceksem yemekte seker yapan hicbirsey yememeye calisiyorm birde meyve yemiyorum bir öğünluk.