Seherim Kızlar ben 5 6 yaşlarındanyken benim bağırsaklarım çıkmıştı ikizimle beraber annem çeşmeye gitmişti bizde bilmiyorduk pekmez şişesini oraya koymustu annem bizde yedik sonra bağırsak çıkmıştı ikizim kide ama bi iki snra iylestim ikizm ki biraz devam etti o da kurtuldu çok şükür yani demek istediğim o ki 37 haftalık hamileyim ben eğer normal dogursam o rada ıkınıyoz ya acaba ikinirken çıkarmı yine korkuyorum o yüzden merakimdan söyledim hamilelik le ilgisi varmi sadece bunu merak ediyorum lütfen Bilgi verin bu konuda bna doktorada bu gidince de soyliyecem bn
Nananusha Seherim canim zaten normal insanlardada basur gibi cikiyo bagirsaklar doktprunuzla bunu gorusun rahatsiz ediyosa
Seherim Deletedmom404 yok Bir şişe pekmez yemisz öyle olmuş ama hiç bir sıkıntı yok şuan da merak ediyorum acaba doğum sırasında bişi olurmu
Seherim Yo yani annem disardeyken biz de evde tek kalmıştık ondan yedik öyle oldu yani doğum la alakası varmi acaba