Kizlar ikinci sezeryanım olacak Allah nasip ederse şuan 36+2 yım bildiğim bu haftalarda hatta 33de bile gün alan var ikinci sezeryan yapacak olanlara Dr bnm günü 37 ye attı ve devlette olucam önümüzde bayram bakalım haftaya gel artık kime sıra bulabilirsen falan dedi ben hiç bişey anlamadım kendi bayram olduğu için mi vermek istemedi aceba hani bayramda gelmeyim hastaneye falan diye ben hiç bişey anlamadım 😏😏