ipekkkkk59 Arkadaslar normalde adet olduğum da 5 gün sürerdi geçen ay 4 günde bitti bu ay 2 günde bitti bunun nedeni ne olabilir yaşayan bilgisi olan var mı?
Acemianneee08 ipekkkkk59 benm yapışıklık sebebiyle azaldı dediğiniz gibi küçük bir operasyon geçirdim düzeldi. Önce doktora danışıp rahim filmi çektirmenizi tavsiye ederim
Acemianneee08 ipekkkkk59 olablir canım bi detaylı muayene olun kan tahlili de yaparlar duruma göre hareket edersiniz