Zeynep_3404 23+4 günlük ikizlere hamileyim soldaki bebeğin hareketlerini çok net hissedebiliyorum fakat sağdaki bebeğin hareketlerini dünden beri hissedemiyorum bu durumu yaşayan varmı aranızda beni bilgilendirirseniz sevinirim
mor_menekse1 Zeynep_3404 bnde ikizlerime hamileyken cogu zaman sağımı hisederdim ki sürekli dönüyorlar o haftalarda bnce birsy yoktur yinede dikkat et kendine
TazeAnne06 Zeynep_3404 24+4 le dün doktora gittim ve aynı soruyu sordum. Bana gülerek hangisinin hareketli olduğunu nerden biliyorsun dedi :) ben de genelde solda hissediyorum diyince onlar sürekli yer değiştirir soldaki sağa geçebilir bunu ayırt etmen çok zor hele bu zamanlarda dedi için rahat olsun canım
D-enizz Zeynep_3404 merhaba bende oyle olmuştu Dr gittim soldaki de sağa kalmıştı surekli yerdeģiştiriyor 🐣🐣
A152245 TazeAnne06 aaa bana yer degistirmezler demişti doktor. Yani soldaki basindan beri solda. Sagdaki de hep ayni yerde. Cinsiyetleri farkli o yüzden karismiyor. Benim de ayni erkek surekli hareketli kızı az hissediyorum. Kiz daha ufak erkeğe göre. Ben ondan dolayi daha az hissediyorum diye düşünmüştüm. Hatta en son dün gittim doktora kiz niye hareket etmiyor diye😂
TazeAnne06 A152245 valla bana öyle dedi ben de şunu farkettim mesela 2 si de sol tarafıma toplanıyor bazen beşki o esnada değişiyorlardır 😊 biri diğerinden hep 3 gün falan ilerde giderdi solumdaki daha büyüktü ama son 2 randevumda sağımdaki daha büyük demekki değişiyorlar 🥰