Nermin_nur1 kokulusilgim22 bende yaşamıştım canım bebeğin eşi Rahime yakındı o sebepten olmuştu progestan kullanmıştım
cgl- Minikanne123 ilaç içtiniz mi peki çok mu yoğun oldu. Benimde 10 gündür ara ara geliyor dupbaston ilaç içiyorum ama hala kesilmedi 🤦🏻♀️
Minikanne123 cgl- yoğun kanamam oldu benim de fitil kullandım hala kullanıyorum. Bi de iğne oldum her hafta o dönem bol su iç canım ayaklarını yukarı kaldır yatarken dinlen inşallah geçiyo zamanla inşallah geçer gider 🌸
kokulusilgim22 Nermin_nur1 devletin aciline gittim hc bse yapmadı ne ilaç ne iğne bebek iyi dedi sadece