Drymama Selam arkadaslar 8+3teyim karnimda agrilar ve kas gerilmeleri oluyor cok fazla ürkütücü biraz.. Yaşayanlar varsa yazabilir mi ??
BbGeBe Drymama 9.haftama kadar benim de kasıklarımda ağrı sancı oluyordu. Adet sancısı gibi ama her gün. Rahim büyüdüğü için normalmiş.
Drymama Illa ki normaldir benim ilk hamileligim oldugu icin panik yapiyorum boyle seylere biraz paylasmak konusmak rahatlatiyor tesekkurler simdi kac haftaliksiniz 😊
eceyesilot_63 Drymama benimde öyleydi bazen hâlâ oluyor ilk zamanlarda çok korkuyordum kafama çok takıyordum.ama burda tecrübeli anneler rahatlattı beni baya korkmayın bencede çok normla
Zeynep0607 12.haftadayım bi gerginlik bir ağrı hissi var yine bugün geçen hafta doktorum normal rahim genişliyor bebek yer açıyor demişti insan korkuyor ya
Bebetoo011 7 haftalık hamileyim benim de ağrılarım var ve bugün çok ince az pembe sümüksü akıntı oldu korktum ama sonra olmadı. şimdide batma var az az sol tarafımda