Mgeroglu 39. Haftalık olduk hala tık yok 🤷🏻♀️ Ne ağrı ne sancı daha hiç yalancı sancı bile yaşamadım sadece rahim ağrısı oluyor arada sırada 🙄 ne bel ne kasık ağrısı asla yok. Bugün kontrolümüz vardı doktor bu hafta da gelmezse birdahaki hafta bi konuşalım sizde uygun görürseniz suni ile başlatırız dedi 🥺 suniden de korkuyorum hakkımızda hayırlısı olsun 🤲🌸