Kızlar 38 haftalık hamileyim. Bugün idrar testi verdim ve idrarda lökosit 83 çıktı. Referans aralığı da 0-5 olan bi değer aslında. Enfeksiyon habercisi malum. Sonuçları doktora gösteremedim pazar günü gideceğim de sorum şu. Bi yere kadar hamilelikte normal karşılanıyor bu durum. Sizlerde ne kadar çıkmıştı acaba aşırı aşırısı bir değer mi bu doktor ne diyebilir acaba benzer durumu yaşayan var mı? Acil olarak mı gitmeliyim bilemedim 😬