Tuvalete gittim baktim pecetede lekenlenme vardı mukuslu 2 saat önce filan sonra doktoruma söyledim o da hastanede muayene ol nst cektir dedi sancim çıkmadı iyidi nst acilmam da yok 1 cm doğum baslangici olabilir mi acaba 38+6 dayız yarin 39 oluyoruz 🙃