BuseKarademir merhabalar ben 27+3 teyim 14. Haftada iki kayıp olduğu için serklaj oldum ilk bir ay yattım sonra kalktım tabiki gün içerisinde yatıyorum dinleniyorum ağrım oldukça yatıyorum ama günlük işlerini gayette yapıyorum yemeğin çamaşırım , yürüyüş yapıyorum misafirlige gidiyorum gittiğim yerlerdede biraz müsade isteyip yatıyorum 😁 15 dk falan çok şükür hiçbir sıkıntım yok açılmama vs servis uzunlugum ilk atildigi gibi 40 mm civarı sadece oturup kalkarken yavaş haraket et tutunarak kalk otur , elinden geldigince eğilip birşey alma ben çok zorlanıyorum hala mevbur kaldığım zaman komple iki bacagimla yere oturup tutunarak kalkıyorum , yatarken , yatakta dönerken yavaş hareket ediyorum , yürürken 10 dk da gidicegim yeri yarım saatte gidiyorum minik minik yürüyorum inşallah sağlıkla alırız kucagimiza