31+6 haftalık hamileyim sırt ağrısı mi diyin ayaklarda uyuşma ve kramp mi diyim mide yanması mi diyim yoksa karın sertliği yüzünden ağrı mi o kadar zor geçiyor ki anlatamam üstüne üstelik bebek rahme çok baskı yapıyor diye rahim bolgemin tamamı çatlamış kaşıntıdan duramayışımı mı diyim sanırsam iyi değilim 😭🥺 hamilelik sendromu yaşıyorum hamileliği kaldıramıyorum ruhsal bozukluk oluştu bnde 🥺