Zeyzey1014 Umudayolculuk 3 gün adetim geçmişti 74 dü. Bende geç döllenme olmuştu 1 hafta geriden geliyordu gebeliğim. 10’ncu haftadan sonra normale döndü. Şuan 14+6 haftalık hamileyim. Bol bol dua edin 😊 birde beta değerinizi takip edin.
Habisssa Umudayolculuk adetimin ilk günü 142 ile öğrendim 2 gün sonra gittiğimde 366 olmuştu yarın tekrar gidicem inşallah sağlıkla kucağımıza alırız❤️🤲
kizlarimibeklerken Umudayolculuk cok erken ogrendim. 2,5 haftalikti sanirim. Simdi 25 haftaligiz. İkizlerim olacak😊
Habisssa Kızlar bugün tekrar kan verdim 867 çıktı sırasıyla 142-366-867 değerlerim artış normal demi?
Umudayolculuk Habisssa evet bence normal çok güzel değerleriniz allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Habisssa Umudayolculuk aaaminnn amiiinn inşallah tüm bekleyenler inşallah isteyenlere nasip etsin Rabbim ❤️